Charakterystyka

Z Encyklopedia Zarządzania
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Portal moze zapisywać w przeglądarce uzytkownika informacje związane z logowaniem oraz statystykami oglądalności. Jeśli nie zgadzasz się z tym, opuść stronę.

Przeglądanie katalogu

Przeglądaj katalog według:
Autorzy  Tytuły  Słowa kluczowe

Wyszukiwarka pełnotekstowa

Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki.
Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy (0 - 7 z 7)




Adam Stabryła (red.), Doskonalenie systemów zarządzania w społeczeństwie informacyjnym. Tom 1, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2006, ISBN: 83-7252-317-7 (10+0)
  • (cytat, str. 208 - 210) (Gach)
    Modele ebiznesu:
    - model pośrednika
    - model reklamowy
    - model pośrednika informacyjnego
    - model kupca
    - model producenta
    - model partnerski
    - model abonencki
    - model taryfowy
  • Słowa kluczowe: internet, rodzaje, Charakterystyka, ebiznes, modele



Dave Ulrich, Liderzy zarządzania zasobami ludzkimi. Nowe wyzwania, nowe role, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001, ISBN: 8388597434 (26+10)
  • (cytat, str. 62) Charakterystyka to różne oblicza specjalistów ds. personalnych w każdej z tych funkcji: partnera strategicznego, eksperta w dziedzinie administracji, rzecznika pracowników oraz animatora zmian.
  • Słowa kluczowe: specjalista, Charakterystyka



Philip Rowland, Colin Armistead, Managing Business Processes.. BPR and Beyond, John Wiley & Sons, New York 1996, ISBN: 0-471-95490-X (7+0)



Piotr Nesterowicz, Organizacja na krawędzi chaosu. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2001, ISBN: 83-7230-051-8 (23+5)
  • (cytat, str. 31) Kluczową charakterystyką drgającego stanu równowagi jest to, że początek zmiany oznacza gwałtowny rozwój różnych koncepcji – mutacji w systemach biologicznych, wynalazków w postępie technologicznym czy alternatywnych strategii na rynku. Wynika to z tego, że poszczególni uczestnicy, poszukując optymalnej drogi rozwoju, stosują odmienne rozwiązania.
  • Słowa kluczowe: stan równowagi, Charakterystyka



Stanisław Sudoł, Przedsiębiorstwo. Podstawy nauki o przedsiębiorstwie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006, ISBN: 83-208-1621-1 (9+0)
  • (cytat, str. 189 - 190) Charakterystyka wiedzy:
    - wiedza jest nieuchwytna, a jej pomiar jest dość trudny
    - zasoby wiedzy mają charakter niestabilny, czyli w każdej chwili moga się ulotnić,
    - wiedza jest w dużej mierze zakotwiczona w umysłach pracowników i od ich dobrej woli zależy jej ujawnienie lub udostępnienie,
    - wiedza nie jest zużywana, a wręcz odwrotnie - zwiększa się w trakcie jej wykorzystywania,
    - wiedza może się dezaktualizować,
    - wiedza posiada szeroki zasięÅ‹ wpływów w organizacji,
    - wiedza nie może być kupiona w każdej chwili
    - wiedza może być wykorzystywana w różnych procesach i przez różnych ludzi w tym samym czasie.
  • Słowa kluczowe: zasób, definicja, wiedza, Charakterystyka



Michael Gestmann, Sabotaż w miejscu pracy. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2001, ISBN: 83-7230-045-3 (26+4)
  • (parafraza, str. 70 - 71) Brytyjski etnolog, Gerald Mars, podjął próbę przedstawienia charakterystycznych typów sprawców i ich powiązania z wewnątrzzakładową strukturą organizacyjną na przykładzie porównania ich do zwierząt:
    - „osły pociągowe” (działanie w izolacji)
    - „wilki” (jasny podział ról)
    - „sokoły” (indywidualni, niezależni)
    - „sępy” (luźna grupa)
  • Słowa kluczowe: Charakterystyka, sabotaż



Adam Hamrol, Zarządzanie jakością z przykładami . , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005, ISBN: 83-01-14486-6 (32+0)
  • (cytat, str. 21) Charakterystyka jest zbiorem cech powiązanych z pewną jednorodną właściwością
  • Słowa kluczowe: Charakterystyka




Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Widok
Działania
cytaty