orientacja geocentryczna

Z Encyklopedia Zarządzania
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Portal moze zapisywać w przeglądarce uzytkownika informacje związane z logowaniem oraz statystykami oglądalności. Jeśli nie zgadzasz się z tym, opuść stronę.

Przeglądanie katalogu

Przeglądaj katalog według:
Autorzy  Tytuły  Słowa kluczowe

Wyszukiwarka pełnotekstowa

Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki.
Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy (0 - 1 z 1)




Małgorzata Bartosik-Purgat, Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 83-208-1609-2 (57+0)
  • (cytat, str. 46) "W orientacji geocentrycznej traktuje się rynki zagraniczne jako jeden rynek światowy, na którym nie występują znaczne różnice w postrzeganiu wartości, komunikowaniu itp. We wszystkich krajach są wówczas stosowane jednolite zasady działania firmy, które powodują, że kierowanie spółkami jest bardziej scentralizowane."
  • Słowa kluczowe: orientacja geocentryczna




Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Widok
Działania
cytaty