Pośrednia komunikacja interpersonalna

Z Encyklopedia Zarządzania
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Portal moze zapisywać w przeglądarce uzytkownika informacje związane z logowaniem oraz statystykami oglądalności. Jeśli nie zgadzasz się z tym, opuść stronę.

Przeglądanie katalogu

Przeglądaj katalog według:
Autorzy  Tytuły  Słowa kluczowe

Wyszukiwarka pełnotekstowa

Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki.
Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy (0 - 2 z 2)




Aleksander Panasiuk, Ekonomika Turystyki. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 8301147229 (124+0)
  • (cytat, str. 72) Pośrednik turystyczny to przedsiębiorca wykonujący na zlecenie klienta czynności faktyczne i prawne związane z zawieraniem umów o świadczenie usług turystycznych. Pośrednik turystyczny pośredniczy w zawieraniu umów na zlecenie klienta, a zatem działa w interesie klienta, często bezpośrednio w jego imieniu, i nie może być związany umową agencyjna czy działać w interesie drugiej strony umowy, np. organizatora turystyki lub innego usługodawcy.
  • Słowa kluczowe: Pośrednia komunikacja interpersonalna, pośrednik turystyczny



Stanisław Juszczyk, Komunikacja człowieka z mediami. , Wydawnictwo Naukowe Śląsk , Katowice-Warszawa 1998, ISBN: 83-7164-095-1 (15+0)
  • (cytat, str. 54) "Pośrednia komunikacja interpersonalna (zwana wymiennie zapośredniczoną) to każda interakcja dwóch osób posługujących się środkiem przekazu w celu dokonania ograniczeń czasowo- przestrzennych. Pomiędzy komunikujące się strony wkracza określony środek techniczny, stając się integralnym elementem procesu komunikacji, jako że decyduje o ilości i jakości przepływających informacjioraz kształtuje stosunki pomiędzy uczestnikami."
  • Słowa kluczowe: Pośrednia komunikacja interpersonalna




Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Widok
Działania
cytaty