Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: ocena 360 stopni (0 - 4 z 4)
(cytat, str. 313) Celem oceny 360° jest uzyskanie wiedzy i informacji, które można wykorzystać do konstruktywnego doskonalenia. Kierownicy, którzy uczestniczyli w takim procesie, często wyrażali zdziwienie, ile dzięki temu się dowiedzieli. Jednakże aby ocena 360° była w pełni skuteczna, trzeba się zaangażować we wprowadzanie zmian potrzebnych do ulepszenia komunikacji i relacji roboczych na przyszłość.
(cytat, str. 149) Ocena 360 stopni - proponuje się więc wzięcie pod uwagę opinii bezpośredniego przełożonego, przełożonego wyższego szczebla, kierownika (kierowników) zespołu (zespołów) zadaniowego (zadaniowych), pracownika działu personalnego, klientów wewnętrznych, klientów (odbiorców) usług. Zaleca się także dokonywanie samooceny.
(cytat, str. 115) Szczególnym przykładem zastosowania oceny kompleksowej jest metoda 360 stopni oceny pracownika (degree feedback), czyli każdy przez każdego i z każdym. Polega ona na łącznej ocenie pracownika przez wszystkie osoby mające z nim kontakt w stosunkach pracy. Zwykle o ocenę prosi się od czterech do dziesięciu osób.