Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: perswazja (0 - 20 z 37)




Roger Fisher, William Ury, Dochodząc do Tak!. Negocjowanie bez poddawania się, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-0955-X (39+9)

Michał Ostrowicki (red.), Estetyka reklamy. , Agencja Wydawniczo-Poligraficzna Art-Tekst, Kraków 2002, ISBN: 83-88316-20-6 (34+0)



Stefan Forlicz, Informacja w biznesie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 9788320817645 (105+19)



Shirley Payne, Jak być dobrym menedżerem. Zestaw wskazówek, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2009, ISBN: 978-83-7526-667-2 (21+0)



Michał Kuziak, Jak mówić, rozmawiać, przemawiać?. , Park, Bielsko-Biała 2006, ISBN: 83-7266-461-7 (21+0)



Robert Mayer, Jak wygrać każde negocjacje. nie podnisząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem, MT Biznes, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-88970-28-3 (32+0)



Urszula Jakubowska (red.), Komunikacja między ludźmi. Motywacja, wiedza i umiejętności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-01-14939-0 (161+0)



Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan Wiktor, Marketing usług. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-020-X (105+24)



Anna Winch, Negocjacje. jednostka-organizacja-kultura, Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-550-6 (18+0)



Maurice Bercoff, Negocjacje : harwardzki projekt negocjacyjny w 10 pytaniach. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-208-1700-3 (18+0)



Aneta Jakubiak-Mirończuk, Negocjacje dla prawników : prawo cywilne. , Wolters Kluwer Polska, Kraków 2010, ISBN: 9788326403989 (45+0)



Robert Rządca, Negocjacje w interesach. Jak negocjują organizacje, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1464-2 (36+0)



Jim Thomas, Negocjuj aby zwyciężać. 21 zasad prowadzenia skutecznych negocjacji, MT Biznes, Warszawa 2006, ISBN: 83-88970-07-0 (108+2)
 
: Następna >>