Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: 1964; (0 - 20 z 29)




Marta Nowak, Controlling działalności marketingowej. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-208-1680-8 (30+0)

Michael Armstrong, Jak być lepszym menedżerem. , Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1997, ISBN: 83-87286-05-2 (38+12)



Tadeusz Wojciechowski, Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7641-380-8 (74+3)



Janusz Czekaj (red.), Metody organizacji i zarządzania. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2007, ISBN: 978-83-7252-344-0 (30+12)



Jan Antoszkiewicz, Metody zarządzania. , POLTEXT, Warszawa 2007, ISBN: 83-88840-92-4 (44+4)



Adam Stabryła, Podstawy zarządzania firmą. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995, ISBN: 83-01-11746-X (201+7)



Aneta Szymańska, Public relations. w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Unimex, Wrocław 2004, ISBN: 83-88785-49-4 (78+11)



Witold Kieżun, Sprawne zarządzanie organizacją. zarys teorii i praktyki, Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 1997, ISBN: 83-86689-68-4 (115+2)



Stanisława Borkowska (red.), Wynagrodzenia-rozwiązywanie problemów w praktyce. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, ISBN: 83-89355-29-9 (25+0)



Barbara Kożusznik, Zachowania człowieka w organizacji. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1394-8 (54+0)



Kenneth Lysons, Zakupy zaopatrzeniowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1473-1 (54+1)



Jerzy Kisielnicki, Zarządzanie. Jak zarządzać i być zarządzanym, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1729-4 (59+0)



Ryszard Stocki, Zarządzanie dobrami. , Wydawnictwo WAM, Kraków 2003, ISBN: 83-7318-242-X (34+3)



Dariusz Zarzecki, Zarządzanie finansami. mierzenie wyników i wycena przedsiębiorstw (tom 2), Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 2003, ISBN: 8389142112 (29+0)



Zbigniew Chrościcki, Zarządzanie firmą. wybrane problemy, C.H. Beck, Warszawa 1999, ISBN: 83-7110-385-9 (48+11)
 
: Następna >>