Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: aktywność (0 - 11 z 11)




Tomasz Wachowicz, E-negocjacje. modelowanie, analiza i wspomaganie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2006, ISBN: 8372468664 (38+4)

Dale Carnegie, I ty możesz być liderem. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 1995, ISBN: 83-85881-22-0 (55+0)



David Begg, Makroekonomia. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1992, ISBN: 978-83-208-1644-0 (166+0)



Andrzej Grandys, Marketing i technologia informacyjna. o związkach strategii marketingowych, LODART, Łódź 2000, ISBN: 83-87202-74-6 (47+3)



Stefan Forlicz, Mikroekonomiczne aspekty przepływu informacji między podmiotami rynkowymi. , Wyższa Szkoła Bankowa, Poznań 1996, ISBN: 83-86808-23-3 (57+2)



Izabela Bludnik, Neokeynesizm. analiza krytyczna, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010, ISBN: 978-83-7417-415-2 (162+0)



Zofia Dach, Bogumiła Szopa (red.), Podstawy makroekonomii. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Kraków 2004, ISBN: 83-908535-7-4 (130+0)



Jacek Kaczmarek, Produkt turystyczny. Pomysł. Organizacja. Zarządzanie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1564-9 (77+3)



Rafał Krupski (red.), Zarządzanie strategiczne. Koncepcje - metody, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2003, ISBN: 83-7011-637-X (9+0)



Ashok Jashapara, Zarządzanie wiedzą. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006, ISBN: 83-208-1631-9 (69+6)