Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: monopol (0 - 18 z 18)




Anna Fornalczyk, Biznes a ochrona konkurencji. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2007, ISBN: 978-83-7526-040-3 (15+0)

William Samuelson, Ekonomia menedżerska. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-208-1776-8 (103+0)



Aleksander Panasiuk, Ekonomika Turystyki. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 8301147229 (124+0)



Stanisław Owsiak, Finanse publiczne. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-12783-X (39+1)



Jerzy Dietl, Marketing. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1985, ISBN: 83-208-0478-7 (94+9)



Tomasz Domański, Marketing dla menedżerów. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-12475-X (68+0)



Zofia Dach, Mikroekonomia dla studiów licencjackich. , Wydawnictwo Naukowe SYNABA, Kraków 2007, ISBN: 978-83-915964-3-2 (78+1)



Izabela Bludnik, Neokeynesizm. analiza krytyczna, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010, ISBN: 978-83-7417-415-2 (162+0)



Jan Lichtarski (red.), Podstawy nauki o przedsiębiorstwie. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2001, ISBN: 8370115225 (76+0)



Carl Shapiro, Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej, Helion, Gliwice 2007, ISBN: 978-83-246-0157-8 (65+7)



Witold Kieżun, Sprawne zarządzanie organizacją. zarys teorii i praktyki, Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 1997, ISBN: 83-86689-68-4 (115+2)



Marcin Mikołaj Kałduński, Dorota Szupryczyńska (red.), Targi i wystawy międzynarodowe. Studium prawne poprzedzone wstępem historycznym, Wydawnictwo TOP KURIER, Toruń 2002, ISBN: 83-86875-32-1 (48+0)



Milton Friedman, Rose Friedman, Wolny wybór. , Wydawnictwo Aspekt, Sosnowiec 2006, ISBN: 978-83-922697-0 (36+3)



Bolesław Rafał Kuc, Bohdan Gliński, Zarządzanie strategiczne: geneza, rozwój, priorytety.. , Wydawnictwo Key Text, Warszawa 1996, ISBN: 8390166585 (102+6)