Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: monopol (0 - 18 z 18)

Fornalczyk A., Biznes a ochrona konkurencji, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2007
Samuelson W., Ekonomia menedżerska, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2009
Panasiuk A., Ekonomika Turystyki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006
Owsiak S., Finanse publiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002
Dietl J., Marketing, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1985
Domański T., Marketing dla menedżerów, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998
Dach Z., Mikroekonomia dla studiów licencjackich, Wydawnictwo Naukowe SYNABA, Kraków 2007
Bludnik I., Neokeynesizm, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010
Lichtarski J. (red.), Podstawy nauki o przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2001
Shapiro C., Potęga informacji, Helion, Gliwice 2007
Kieżun W., Sprawne zarządzanie organizacją, Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 1997
Kałduński M., Szupryczyńska D. (red.), Targi i wystawy międzynarodowe, Wydawnictwo TOP KURIER, Toruń 2002
Friedman M., Friedman R., Wolny wybór, Wydawnictwo Aspekt, Sosnowiec 2006
Kuc B., Gliński B., Zarządzanie strategiczne: geneza, rozwój, priorytety., Wydawnictwo Key Text, Warszawa 1996