Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: sprz����enie zwrotne (0 - 14 z 14)




Zdzisław Sarjusz-Wolski, Efektywna obsługa klienta - idea, strategie, systemy. , , 1999, ISBN: (1+0)

Stanisław Wrycza, Informatyka ekonomiczna. Podręcznik akademicki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1863-5 (221+4)



Katarzyna Szczepańska, Kompleksowe Zarządzanie Jakością TQM. , Alfa-Wero, Warszawa 1998, ISBN: 83-7179-099-6 (53+1)



Janina Stankiewicz, Komunikowanie się w organizacji. , ASTRUM, Wrocław 1999, ISBN: 83-87197-71-8 (30+2)



Agnieszka Żbikowska, Arkadiusz Potocki, Komunikowanie w organizacjach gospodarczych. , Difin, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7641-413-3 (34+0)



Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan Wiktor, Marketing usług. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-020-X (105+24)



Tadeusz Wojciechowski, Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7641-380-8 (74+3)



Monika Kostera (red.), Nowe kierunki w zarządzaniu. , Wydawnictwa Akademicki i Profesjonalne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-60807-66-8 (130+4)



Dennis Lock, Podręcznik zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13742-8 (364+0)



Carl Shapiro, Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej, Helion, Gliwice 2007, ISBN: 978-83-246-0157-8 (65+7)



Aneta Szymańska, Public relations. w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Unimex, Wrocław 2004, ISBN: 83-88785-49-4 (78+11)



Elżbieta Skrzypek, Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie. Identyfikowanie, pomiar, usprawnianie, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2010, ISBN: 978-83-7526-710-5 (42+0)



Marian Strużycki (red.), Zarządzanie przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2004, ISBN: 83-7251-475-5 (133+0)



Bolesław Rafał Kuc, Bohdan Gliński, Zarządzanie strategiczne: geneza, rozwój, priorytety.. , Wydawnictwo Key Text, Warszawa 1996, ISBN: 8390166585 (102+6)