Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: zysk (20 - 40 z 59)




Ireneusz Durlik, Inżyneria Zarządzania. Strategia i Projektowanie Systemów Produkcyjnych, Placet, Warszawa 1995, ISBN: 83-85428-12-7 (77+0)

Katarzyna Szczepańska, Kompleksowe Zarządzanie Jakością TQM. , Alfa-Wero, Warszawa 1998, ISBN: 83-7179-099-6 (53+1)



Tomasz Domański, Księga marketingu. praktyczny przewodnik dla menedżerów i przedsiębiorców, Centrum Kreowania Liderów, Kłudzienko 1994, ISBN: 83-85385-78-9 (47+4)



Philip Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 1999, ISBN: 83-911465-3-7 (101+0)



Leszek F. Korzeniowski, Menedżment. Podstawy zarządzania, EAS, Kraków 2010, ISBN: 978-83-61645-44-3 (139+15)



Zofia Dach, Mikroekonomia dla studiów licencjackich. , Wydawnictwo Naukowe SYNABA, Kraków 2007, ISBN: 978-83-915964-3-2 (78+1)



Monika Kostera (red.), Nowe kierunki w zarządzaniu. , Wydawnictwa Akademicki i Profesjonalne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-60807-66-8 (130+4)



Jean Brilman, Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1375-1 (87+0)



Michał Trocki, Outsourcing. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1340-9 (62+0)



Pełna partycypacja w zarządzaniu. Tajemnica sukcesu największych eksperymentów menadżerskich świata, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008, ISBN: 978-83-7526-635-1 (73+0)



Sławomir Nahotko, Podstawy zarządzania ekologicznego przedsiębiorstwem. , Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. z o. o., Bydgoszcz 202, ISBN: 83-7291-037-5 (41+0)



Carl Shapiro, Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej, Helion, Gliwice 2007, ISBN: 978-83-246-0157-8 (65+7)



Tomasz Maślanka, Przepływy pieniężne w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw. , C.H. Beck, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-255-0239-3 (59+2)



Tomasz Dąbrowski, Reputacja przedsiębiorstwa. , Wolters Kluwer Polska, , ISBN: 978-83-7526-703-7 (58+1)



Teresa Kiziukiewicz, Sprawozdawczość i informacje finansowe dla menedżera: poradnik praktyczny. , Ekspert, Wrocław 1993, ISBN: (66+2)
  
<< Poprzednia :: Następna >>