Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: mowa cia��a (0 - 19 z 19)




Richard Bandler, Alchemia manipulacji. , Helion, Gliwice 2006, ISBN: 83-7361-866-X (41+0)

Paweł Filarski, Dogadajmy się. Ilustrowany poradnik negocjatora, Synergia, Gdańsk 1992, ISBN: 839003820X (22+0)



Erich-Norbert Detroy, Dopiąć swego w negocjacjach cenowych. Jak negocjować cenę z trudnym klientem, Akademia Sukcesu HDT Consulting, Warszawa 2004, ISBN: 83-919732-1-2 (58+1)



Terry Gillen, Jak asertywnie wpływać na ludzi. , Wydawnictwo Petit, Warszawa 2002, ISBN: 83-85292-43-8 (48+1)



Vera Birkenbihl, Komunikacja werbalna. Psychologia prowadzenia negocjacji, ASTRUM, Wrocław 1997, ISBN: 83-87197-17-3 (21+2)



Henryk Mruk (red.), Komunikowanie się w marketingu. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1523-1 (245+10)



Jim Thomas, Negocjuj aby zwyciężać. 21 zasad prowadzenia skutecznych negocjacji, MT Biznes, Warszawa 2006, ISBN: 83-88970-07-0 (108+2)



Vera Birkenbihl, Psychologia prowadzenia negocjacji. Profesjonalne techniki negocjacyjne z eksperymentami i ćwiczeniami, ASTRUM, Wrocław 1997, ISBN: 83-87197-17-3 (41+12)



Henryk Bieniok, Sztuka komunikowania się, negocjacji i rozwiązywania konfliktów. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2005, ISBN: 83-7246-801-X (47+1)



Grażyna Krzyminiewska, Techniki negocjacji. (Materiały dydaktyczne), Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznań 2009, ISBN: ISSN 1689-7412 (34+13)



David K. Carr, Zarządzanie procesem zmain. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-12676-0 (24+13)