Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: zalety (0 - 17 z 17)




Władysław Findeisen (red.), Analiza systemowa. Podstawy i metodologia, Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1985, ISBN: 83-01-04991-X (8+0)

John Bramham, Benchmarking w zarządzaniu zasobami ludzkimi. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, ISBN: 83-89355-33-7 (55+0)



Błażej Lepczyński, Biznes i ryzyko na rynku consumer finance w Polsce. , CeDeWu, Warszawa 2006, ISBN: 9788360089200 (75+6)



Tadeusz Kotarbiński, Elementy teorii poznania, logiki formalnej i metodologii nauk. , Zakład Narodowy im. Ossolińskich Wydawnictwo Polskiej Akademii Nauk, Wrocław-Warszawa-Kraków-Gdańsk-Łódź 1990, ISBN: 83-04-03159-0 (9+0)



Barbara Kożusznik, Kierowanie zespołem pracowniczym. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 8320815894 (23+0)



Grzegorz Popczyk, Lingua franca modelowania. , , 2001, ISBN: (2+0)



Philip Rowland, Colin Armistead, Managing Business Processes.. BPR and Beyond, John Wiley & Sons, New York 1996, ISBN: 0-471-95490-X (7+0)



Hans Selye, Od marzenia do odkrycia naukowego. , Państwowy Zakład Wydawnictw Lekarskich, Warszawa 1967, ISBN: (9+0)



Ludwig Bertalanffy, Ogólna teoria systemów. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1984, ISBN: 83-01-05716-5 (15+0)



Marcus Buckingham, Po pierwsze: złam wszelkie zasady.. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej, MT Biznes, Warszawa 2001, ISBN: 83-88970-05-4 (65+0)



Sarah Kaplan, Eric Beinhocker, REal Value of Strategic Planning. , , 2003, ISBN: (1+0)



Pamela Mathews, Role of Mentoring In Promoting Organizational Competitiveness. , , 2006, ISBN: (4+0)



Celina Olszak, Ewa Ziemba (red.), Strategie i modele gospodarki elektronicznej. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: (9+0)



David Mc Corman, Stanisław Trela (red.), Sztuka sprzedaży. Co? Gdzie? Jak? Kiedy? Z kim? Dlaczego? Za ile?, ASTRUM, Wrocław 1995, ISBN: 83-86385-31-6 (19+0)



Michał Rogusznik, Zarządzanie czasem pracy menadżera. , Dom Wydawniczy Elipsa, Warszawa 2010, ISBN: 9788371518898 (17+0)