Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: kreatywno���� (0 - 20 z 29)




Roger Fisher, William Ury, Dochodząc do Tak!. Negocjowanie bez poddawania się, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-0955-X (39+9)

Krzysztof Opolski (red.), Doskonalenie jakości w bankach. , CeDeWu, Warszawa 2002, ISBN: 83-87885-28-2 (40+3)



Philip Kotler, Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1569 (40+17)



Peter Schmitzek, Efficient Enterprise. , St. Lucie Press, Boca Raton, Florida 2004, ISBN: 1-5744-337-2 (6+0)



Mike Robson, Grupowe rozwiązywanie problemów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1543-6 (42+4)



Witold Tomasz Bielecki, Informatyzacja zarządzania. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1303-4 (41+0)



Anna Wachowiak, Komunikacja społeczna i negocjacje w biznesie. , Wyższa Szkoła Zawodowa Handlu i Rachunkowości, Poznań 2001, ISBN: 83-912879-1-2 (38+0)



Mieczysław Sobczyk, Elżbieta Skrzypek (red.), Kreatywność - nowy paradygmat organizacji i zarządzania. , UMCS, Lublin 2009, ISBN: (1+0)



Ewa Czyż-Gwiazda, Elżbieta Skrzypek (red.), Kreatywność pracowników stymulatorem wzrostu efektywności organizacji. , UMCS, Lublin 2009, ISBN: (1+1)



Anna Murdoch, Kreatywność w reklamie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13613-8 (28+0)



Grażyna Wójcik, Elżbieta Skrzypek (red.), Kreatywność, wiedza i jakość kluczem rozwoju organizacji. , UMCS, Lublin 2009, ISBN: (2+0)



Alain Chauvet, Metody zarządzania. Przewodnik, POLTEXT, Warszawa 1997, ISBN: 83-86890-21-5 (33+0)



Jim Thomas, Negocjuj aby zwyciężać. 21 zasad prowadzenia skutecznych negocjacji, MT Biznes, Warszawa 2006, ISBN: 83-88970-07-0 (108+2)



Bogusz Mikuła, Organizacje oparte na wiedzy. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2006, ISBN: 8372523029 (266+18)



Pełna partycypacja w zarządzaniu. Tajemnica sukcesu największych eksperymentów menadżerskich świata, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008, ISBN: 978-83-7526-635-1 (73+0)



Marian Mroziewski, Styl zarządzania jako instytucjonalny czynnik kreowania kapitału przedsiębiorczości organizacyjnej. Koncepcja ewolucyjno-normatywna, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2010, ISBN: 978-83-7326-690-2 (44+0)
 
: Następna >>