Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: procedura (0 - 20 z 23)




Jerzy Schroeder, Badania Marketingowe Rynków Zagranicznych. , Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 1997, ISBN: 83-87152-10-2 (103+0)

Krzysztof Opolski (red.), Doskonalenie jakości w bankach. , CeDeWu, Warszawa 2002, ISBN: 83-87885-28-2 (40+3)



Tadeusz Sikora, Danuta Kołożyn-Krajewska, HACCP- Koncepcja i systemy zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego żywności. , Główny Ośrodek Doskonalenia Kadr, Warszawa 1999, ISBN: 83-90635-3-9 (68+6)



Tomasz Bartosz Kalinowski, Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością. , Oficyna, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-7526-702-0 (32+0)



Magdalena Kachniewska, ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym. , Oficyna Wydawnicza Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego, Warszawa 2004, ISBN: 83-88690-69-8 (39+0)



Edward Kowalczyk, istocie informacji. , Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa 1981, ISBN: 83-206-0231-9 (12+0)



Romuald Kolman, Józef Cisewski (red.), Jakość usług. Poradnik, Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. z o. o., Bydgoszcz 1996, ISBN: 83-86827-34-3 (41+9)



Jerzy Kowalczyk, Konsultant w dziedzinie zarządzania jakością. , CeDeWu, Warszawa 2005, ISBN: 83-87885-95-9 (9+2)



Leszek F. Korzeniowski, Menedżment. Podstawy zarządzania, EAS, Kraków 2010, ISBN: 978-83-61645-44-3 (139+15)



Katarzyna Szczepańska-Woszczyna, Metody i techniki TQM. , Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2009, ISBN: 9788372078162 (65+0)



Bogusław Kaczmarek, Czesław Sikorski, Podstawy zarządzania. Zachowania organizacyjne, Absolwent, Łódź 1998, ISBN: 83-86840-08-0 (49+0)



Ewa Bieńkowska, Poradnik mediatora. , Wydawnictwo Zrzeszenia Prawników Polskich, Warszawa 1999, ISBN: 83-87218-16-2 (20+0)



Romuald Kolman, Poradnik o jakości dla praktyków. , Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. z o. o., Bydgoszcz 1995, ISBN: 83-85731-92-X (80+1)



Piotr Wachowiak, Profesjonalny menedżer. umiejętność pełnienia ról kierowniczych, Difin, Warszawa 2001, ISBN: 83-7251-117-9 (44+32)



Piotr Kulczycki (red.), Techniki informacyjne w badaniach systemowych. , Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-204-3271-8 (50+6)



David Magnusson, Wprowadzenie do teorii testów. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1981, ISBN: 83-01-00947-0 (6+0)



John R. Schermerhorn, Zarządzanie. Kluczowe koncepcje, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1783-6 (88+0)
 
: Następna >>