Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: grupa docelowa (0 - 7 z 7)
(cytat, str. 98) Jeżeli do jednej grupy zaprosimy respondentów z różnych rynków docelowych, trudno nam będzie ustalić, czy aby nie oddziałują na siebie swoimi wypowiedziami. Zróżnicowanie respondentów pod względem stylu życia i cech demograficznych może sprawić, że nie uda nam się wychwycić spójnych punktów widzenia, co z kolei przeszkodzi nam w uzyskaniu klarownej wiedzy.
(cytat, str. 53) Style życia stanowią odzwieceiedlenie cech psychograficznych, które z kolei stanowią o podziale konsumentów na dające się jasno określić grupy, zwane inaczej segmentami.
(cytat, str. 21 - 22) Aby zbudować silną relację pomiędzy marką a klientem, musimy dokładnie określić naszą grupę docelową. Jest to jeden z krytycznych procesów. Biorąc pod uwagę obecną strukturę internautów w Polsce, większość tradycyjnych firm musi gruntownie przedefiniować swoją dotychczasową grupę konsumentów, a co za tym idzie przedefiniować także określoną część działalności. Może się okazać, że tej modyfikacji musimy poddać zarówno ofertę produktową, procesy obsługowe, ceny, jak i warunki prawne. Właśnie dlatego niezbędny jest proces analizy, tworzenia założeń biznesowych, modeli i strategii. W wyniku tych działań może się okazać, że aby odnieść sukces w sieci, należy stworzyć zupełnie inny produkt lub usługę niż pierwotnie zakładaliśmy. Niestety etap analityczny często jest pomijany. Najczęstszym błędem jest przyjmowanie, że sukces w tradycyjnym biznesie gwarantuje sukces także w internecie. Po określeniu grupy odbiorców i powyższych założeń biznesu internetowego można dopiero przystąpić do projektowania fizycznej obecności w sieci. Najczęściej oznacza to budowę i tworzenie serwisu internetowego.
(cytat, str. 148) Definiowanie grupy docelowej składa się z kilku etapów. Podstawowe parametry przy konstruowaniu grupy docelowej można podzielić na dwa obszary: pierwszy obejmuje wskaźniki związane z cechami społeczno-demograficznymi, takimi jak wiek, wykształcenie, płeć, zawód, poziom dochodu oraz drugi — zbiera parametry dotyczące zachowań behawioralnych, związanych ze stylem życia, zainteresowaniami zawodowymi i pozazawodowymi, sposobem spędzania wolnego czasu.
(cytat, str. 222) Charakter grupy odniesienia (grupy docelowej, publiczności) jest naturalną płaszczyzną wyróżnienia dwóch podstawowych rodzajów public relations i zróżnicowania ich szczegółowych instrumentów; są to:
1) wewnętrzne public relations (internal public relations),
2) zewnętrzne public relations, tj.:
— stosunki ze społecznościami lokalnymi (community relations),
— relacje z przedstawicielami władzy państwowej i lokalnej czy regionalnej (public affairs),
— relacje z inwestorami (akcjonariuszami) — finansowe PR (investors public relations),
— relacje ze środkami masowego przekazu (media relations).
(cytat, str. 69) W rozważaniach nad formowaniem się grupy celowej J.M. Ivancevich i inni wyodrębniają cztery etapy jej rozwoju:1)orientacji, 2)rozwiązywania problemów wewnątrzgrupowych, 3) funkcjonowania i wzrostu oraz 4) kontroli i oceny działania grupowego.
(cytat, str. 131) Grupa docelowa to grupa aktualnych i potencjalnych nabywców, która jest adresatem działań związanych z tworzeniem skojarzeń. Różne grupy nabywców mogą mieć różne skojarzenia z tą samą marką.