Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: grupa docelowa (0 - 7 z 7)




Robert J. Kaden, Badania marketingowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1755-3 (26+0)

Anna Murdoch, Kreatywność w reklamie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13613-8 (28+0)



Dominik Kaznowski, Nowy marketing w internecie. , Difin, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7251-816-3 (72+0)



Anna Czubała (red.), Podstawy marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-208-2037-9 (116+0)



Jerzy Mikułowski-Pomorski, Anna Karwińska, Maksymilian Pacholski, Typy działań socjotechnicznych a funkcjonowanie organizacji. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002, ISBN: 83-7252-157-3 (29+15)



Ryszard Kłeczek, Jacek Kall, Adam Sagan, Zarządzanie marką. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-89355-93-0 (25+10)