Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: społeczność (0 - 6 z 6)




Amrit Tiwana, Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. e-biznes i zastosowania CRM, Placet, Warszawa 2003, ISBN: 83-85428-83-6 (100+0)

Emmanuel Gobillot, Przywództwo przez integrację. Budowanie sprawnych organizacji dla ludzi, osiąganie efektywności i zysku.. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008, ISBN: 9788375266313 (28+3)



Agnieszka Żbikowska, Public relations: strategie firm międzynarodowych w Polsce. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1559-2 (46+13)



Roman Niestrój (red.), Tożsamość i wizerunek marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-208-1827-7 (90+2)



Aleksander Zeliaś (red.), Tradycje i obecne zadania statystyki w Polsce. , Wydawnictwo Akadamii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2004, ISBN: 83-7252-209-X (26+7)



Ryszard Stocki, Zarządzanie dobrami. , Wydawnictwo WAM, Kraków 2003, ISBN: 83-7318-242-X (34+3)