Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: Franchising (0 - 20 z 33)




Edgar Geffroy, Clienting: jedyne, co przeszkadza, to klient. , Placet, Warszawa 1996, ISBN: 83-85428-16-X (24+4)

Adam Figiel, Etnocentryzm konsumencki. Produkty krajowe czy zagraniczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1491-X (19+6)



Anna Rzeczycka, Finanse w przedsiębiorstwie turystycznym. , Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa, Gdańsk 2010, ISBN: 978-83-89081-28-5 (42+2)



Jerzy Dietl, Handel we współczesnej gospodarce. Instytucje, organizacja, technologia, strategia, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1991, ISBN: 83-208-0811-1 (57+0)



Agnieszka Izabela Baruk, Jak skutecznie oddziaływać na odbiorców?. Wybrane formy sprzedaży i wywierania wpływu na nabywców., Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, Toruń 2006, ISBN: 83-7285-293-9 (21+0)



Henryk Mruk, Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-01-16967-1 (69+12)



Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)



Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan Wiktor, Marketing usług. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-020-X (105+24)



Jerzy Altkorn, Marketing w turystyce. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1994, ISBN: 83-0183-01-11295-6 (64+0)



Tadeusz Wojciechowski, Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7641-380-8 (74+3)



Zbigniew Malara, Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce. Wyzwania współczesności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 978-83-01-14821-8 (44+3)



Beata Stępień (red.), Transakcje handlu zagranicznego. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1540-1 (107+0)
 
: Następna >>