Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: bariera (0 - 20 z 21)




Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing usług bankowych. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1229-1 (100+8)

Jerzy Kisielnicki, MIS - systemy informatyczne zarządzania. , Placet, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7488-138-8 (115+3)



William Ury, Odchodząc od nie. Negocjowanie od konfrontacji do kooperacji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997, ISBN: 83-208-1060-4 (28+3)



John Adair, Podejmowanie decyzji. , Wydawnictwo Petit, Warszawa 1998, ISBN: 83-8529-216-0 (23+7)



Dennis Lock, Podręcznik zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13742-8 (364+0)



Piotr Wachowiak, Profesjonalny menedżer. umiejętność pełnienia ról kierowniczych, Difin, Warszawa 2001, ISBN: 83-7251-117-9 (44+32)



Stefan Kwiatkowski, Przedsiębiorczość intelektualna. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, ISBN: 83-01-13182-9 (42+0)



Amrit Tiwana, Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. e-biznes i zastosowania CRM, Placet, Warszawa 2003, ISBN: 83-85428-83-6 (100+0)



Kevin Hogan, Psychologia perswazji. Strategie i techniki wywierania wpływu na ludzi.. , Jacek Santorski & CO, Warszawa 2001, ISBN: 83-86821-96-5 (24+4)



Michael E. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, ISBN: 83-208-1130-9 (42+29)



Krzysztof Obłój, Strategia organizacji. W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, ISBN: 83-208-1103-1 (40+12)



Aleksander Zeliaś (red.), Współczesne problemy badań statystycznych i ekonometrycznych. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 83-7252-046-1 (8+19)



Leszek Rudnicki, Zachowania konsumentów na rynku turystycznym. , Proksenia, Kraków 2010, ISBN: 978-83-60789-22-3 (13+4)



Mieczysław Przybyła (red.), Zarządzanie - kontekst strategiczny, kulturowy i zasobowy. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego, Wrocław 2007, ISBN: ISSN 0324-8445 (46+12)



Romuald Zalewski, Zarządzanie jakością w produkcji żywności. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2004, ISBN: 83-89224-89-5 (36+15)



Gary Hamel, Zarządzanie jutra. Jakie jest twoje miejsce w przyszłości?, Red Horse, Lublin 2008, ISBN: 978-83-60504-54-3 (64+0)



Krzysztof Janasz, Władysław Janasz, Katarzyna Kozioł, Katarzyna Szopik-Depczyńska, Zarządzanie strategiczne. Koncepcje. Metody. Strategie, Difin, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-7641-212-2 (55+5)
 
: Następna >>