Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: branża (0 - 15 z 15)




Philip Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 1999, ISBN: 83-911465-3-7 (101+0)

Anna Maria Jeszka, Sektor usług logistycznych. , Difin, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7641-066-1 (27+11)



W. Chan Kim, Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna, MT Biznes, Warszawa 2005, ISBN: 83-88970-36-4 (36+0)



Krzysztof Obłój, Strategia organizacji. W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, ISBN: 83-208-1103-1 (40+12)



Alan West, Zaplanuj swój biznes. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-12499-7 (42+0)



Bogumiła Gnypowa (red.), Zrozumieć wzrost gospodarczy. Analiza na poziomie makroekonomicznym, poziomie branży i poziomie firmy, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005, ISBN: 8389355787 (27+1)