Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: reputacja (0 - 20 z 50)




Roger Fisher, William Ury, Dochodząc do Tak!. Negocjowanie bez poddawania się, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-0955-X (39+9)

Krzysztof Opolski (red.), Doskonalenie jakości w bankach. , CeDeWu, Warszawa 2002, ISBN: 83-87885-28-2 (40+3)



Chris Anderson, Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos, Media Rodzina, Poznań 2008, ISBN: 9788372782724 (67+8)



Elżbieta Skrzypek, Jakość i efektywność. , Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2000, ISBN: 83-227-1626-5 (60+0)



Jacek Stanisław Ławicki, Marketing sukcesu- partnering. , Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-517-4 (47+0)



Izabela Bludnik, Neokeynesizm. analiza krytyczna, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010, ISBN: 978-83-7417-415-2 (162+0)



Adriana Paliwoda-Matiolańska, Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. , Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-255-0735-0 (42+2)



Anthony Davis, Public relations. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-208-1706-5 (40+1)



Agnieszka Żbikowska, Public relations: strategie firm międzynarodowych w Polsce. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1559-2 (46+13)



Tomasz Dąbrowski, Reputacja przedsiębiorstwa. , Wolters Kluwer Polska, , ISBN: 978-83-7526-703-7 (58+1)
 
: Następna >>