Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: kierownictwo (0 - 20 z 54)




John Bramham, Benchmarking w zarządzaniu zasobami ludzkimi. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, ISBN: 83-89355-33-7 (55+0)

Bogusław Niedbała, Maria Sierpińska, Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Centra odpowiedzialności w teorii i praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13893-9 (96+0)



Magdalena Kachniewska, ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym. , Oficyna Wydawnicza Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego, Warszawa 2004, ISBN: 83-88690-69-8 (39+0)



Romuald Kolman, Józef Cisewski (red.), Jakość usług. Poradnik, Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. z o. o., Bydgoszcz 1996, ISBN: 83-86827-34-3 (41+9)



Piotr Wachowiak, Kierowanie zespołem projektowym. , Difin, Warszawa 2004, ISBN: (27+0)



Katarzyna Szczepańska, Kompleksowe Zarządzanie Jakością TQM. , Alfa-Wero, Warszawa 1998, ISBN: 83-7179-099-6 (53+1)



Antony Jay, Machiavelli i zarządzanie. Autorytet i władza w przedsiębiorstwie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996, ISBN: 83-208-1028-0 (63+0)



Ireneusz P. Rutkowski, Marketingowe systemy informacyjne w handlu. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 1999, ISBN: 83-87152-80-3 (26+0)



Jóef Penc, Motywowanie w zarządzaniu. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1996, ISBN: 83-85441-20-4 (49+14)



J. Paweł Gieorgica (red.), Negocjowanie metodą interesów. , Oficyna Wydaw. Promocja - "BP", Warszawa 1997, ISBN: 83-87176-01-X (49+11)



Zbigniew Martyniak, Organizacja i zarządzanie. 60 problemów teorii i praktyki, Drukarnia ANTYKWA s.c, Kluczborg 1996, ISBN: 83-904855-5-9 (44+3)



Bogusz Mikuła, Organizacje oparte na wiedzy. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2006, ISBN: 8372523029 (266+18)



Dennis Lock, Podręcznik zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13742-8 (364+0)



Augustyn Wajda, Podstawy nauki o zarządzaniu organizacjami. , Difin, Warszawa 2003, ISBN: 83-7251-376-7 (28+0)



Marcin Bielski, Podstawy teorii organizacji i zarządzania. , C.H. Beck, Warszawa 2002, ISBN: 83-7247-045-6 (42+0)



Ricky Griffin, Podstawy zarządzania organizacjami. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996, ISBN: 978-83-01-14944-4 (199+0)
 
: Następna >>