Encyklopedia Zarządzania :: analitycy struktur zarz��dzania
Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: analitycy struktur zarz��dzania (0 - 3 z 3)
(cytat, str. 42) () istotnego znaczenia nabiera skład działu personalnego i kompetencje tworzących go specjalistów. W korzystnej wersji rozwiązania w skład tego działu powinny wchodzić: - analitycy struktur zarządzania, - psychologowie, - prawnicy. () Analityk struktur zarządzania dba o związek strategii personalnych z perspektywicznymi celami firmy i o to, aby "bytów organizacyjnych" (stanowisk, działów itp.) nie mnożyć ponad konieczną potrzebę. () Prawnik koncentruje się głównie na "interesach" firmy ramach zawieranych kontraktów personalnych, przy respektowaniu obowiązującego prawa pracy. () Psycholog dokonuje oceny ludzi - tych, którzy już działają w firmie, i tych, którzy dopiero będą w niej zatrudnieni.
(cytat, str. 252 - 253) Kluczowymi analizami w zarządzaniu marką są: -analiza struktury kategorii produktu (analiza atrakcyjności segmentów) według wymiarów wizerunku marki (sytuacja użycia,typ użytkownika, cechy, korzyści i osobowość), -analizy map percepcji konstruowanych z uwzględnieniem wymiarów wizerunku marki, -analiza portfelowa wraz z analizami przewidywanych wyników finansowych poszczególnych marek i submarek.
(cytat, str. 185) Pomiar reakcji afektywnych odbiorców jest dokonywany głownie na dwa sposoby - poprzez słowne reakcje respondentów, mierzone za pomocą skal postaw, oraz niewerbalne, często obiektywne reakcje psychofizjologiczne.