Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: turystyka (20 - 40 z 169)




David Begg, Makroekonomia. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1992, ISBN: 978-83-208-1644-0 (46+0)

Aleksander Panasiuk, Marketing usług turystycznych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005, ISBN: 83-01-14517-X (51+0)



Susan Briggs, Marketing w turystyce. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1452-9 (21+0)



Piotr Zmyślony, Partnerstwo i przywództwo w regionie turystycznym. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2008, ISBN: 978-83-7417-309-4 (28+9)



Kazimierz Michałowski, Podstawy zarządzania turystyką. aspekt przestrzenny, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Białymstoku, Białystok 2008, ISBN: 978-83-87981-82-2 (21+0)



Piotr Zmyślony, Agnieszka Niezgoda, Popyt turystyczny. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2003, ISBN: 83-89224-06-2 (58+1)



Jacek Kaczmarek, Produkt turystyczny. Pomysł. Organizacja. Zarządzanie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1564-9 (77+3)



Barbara Marciszewska, Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń. , C.H. Beck, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-255-1724-3 (22+2)
  
<< Poprzednia :: Następna >>