Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: Zarządzanie wartością (0 - 8 z 8)




Marta Nowak, Controlling działalności marketingowej. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-208-1680-8 (30+0)

Leszek Żabiński (red.), Marketing : koncepcje, badania, zarządzanie. , Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice 2002, ISBN: 83-208-1418-9; 83-208-1419-7 (90+1)



James C. Anderson, Sprzedawcy wartości. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2010, ISBN: 978-83-264-0219-7 (27+0)



Andrzej Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Zarządzanie od podstaw. , Wydawnictwa Akademicki i Profesjonalne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-60501-58-0 (133+0)



Agnieszka Bitkowska, Wojciech Żyłko (red.), Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie. , VIZJA PRESS&IT, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-61086-43-7 (31+6)