Cytaty i parafrazy dla: no��nik (0 - 3 z 3)
Czekaj J.,
Metody zarządzania informacją w przedsiębiorstwie,
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000
- Klasyfikacja nośników wartości informacji:
Zbieranie informacji
Przetwarzanie informacji
Opracowywanie nośników informacji:
-Transformacja informacji
-Przesyłanie informacji
-Składowanie informacji
-Archiwizacja informacji
-Wyszukiwanie informacji
-Kontrola informacji
-Uzgadnianie informacji
-Zaleganie informacji
-Przygotowawczo-wdrożeniowe czynności umysłowe
(Czekaj J. 2000, s. 55)
Strużycki M.,
Nowacki R.,
Reklama w przedsiębiorstwie,
Difin, Warszawa 2002
- W ramach każdego środka reklamy wyodrębia się również nośniki reklamy, przez które rozumie się konkretne sposoby (formy) przekazywania komunikatu reklamowego. Przykładami nośników są audycje, programy, ogłoszenia, fotografie, plakaty.
(Strużycki M., Nowacki R. 2002, s. 71-72)
Kall J.,
Sojkin B. (red.),
Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości,
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006
- (…) siedem grup czynników (nośników wartości), umożliwiających kształtowanie (podwyższanie) wartości przewidywanej działalności operacyjnej przedsiębiorstwa: stopa wzrostu przychodów ze sprzedaży, rentowność operacyjna sprzedaży, efektywna stopa podatkowa, stopa inwestycji w kapitał obrotowy netto, stopa inwestycji w aktywa trwałe netto, okres przewagi konkurencyjnej, koszt kapitału.
(Kall J., Sojkin B. (red.) 2006, s. 41)