Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: merchandising dynamiczny (0 - 3 z 3)
(parafraza, str. 169 - 172) Merchandising producenta - Grupa technik uatrakcyjniających ekspozycję produktów w punkcie sprzedaży.
Przyjmując, że wyodrębnienie merchandisingu producenta i detalisty jest zasadne, sformułowano także odrębnie techniki merchandisingowe. Wyodrębniono następujące techniki merchandisingu producenta:
miejsce ekspozycji towarów w sklepie,
planogram ekspozycji,
zakres i rodzaj wykorzystywanych urządzeń ekspozycyjnych,
materiały reklamowe przeznaczone do sklepów - POS-y.
Cechą charakterystyczną merchandisingu producenta jest silny związek tego instrumentu promocji z systemem sprzedaży przedsiębiorstwa, tzn. ze stosowanymi kanałami dystrybucji, organizacją działu sprzedaży, zasadami współpracy z detalistami (którzy zasadniczo określają zakres i formy działań producentów w tym zakresie).
Jeśli chodzi o techniki merchandisingu handlowego, są to*(1):
(parafraza, str. 217 - 218) Merchandising dynamicznymożna rozumieć jako współczesną, systemową i innowaycjną koncpecję zarządzania przedsiębiorstwem handlowym. Metodykę merchandisingu dynamicznego można określić jako otwartą. Oznacza to, że jest ona wyczulona na wszelkie zmiany w otoczeniu i respektuje przemijającą użyteczność schematów postępowania badawczego w formułowaniu strategii działania rynkowego konkretnych przedsiębiorstw.