Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: ekspert (0 - 20 z 26)




Nic Peeling, Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1870-3 (40+3)

Krzysztof Borodako, Foresight w zarządzaniu strategicznym. , C.H. Beck, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-255-0816-6 (5+0)



Jan Rymarczyk (red.), Handel zagraniczny. Organiacja i technika, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1568-1 (60+0)



Urs Birchler, Monika Butler, Information economics. , Routledge, New York 2007, ISBN: 978-0-415-37345-6 (14+0)



Jeff Davidson, Kierowanie projektem. Praktyczny poradnik dla tych, którzy nie lubią tracić czasu, K.E. Liber, Warszawa 2002, ISBN: 83-88170-39-2 (28+4)



Steve Fuller, Knowledge management foundations. , Butterworth-Heinemann, Boston 2002, ISBN: 0-7506-7365-6 (20+0)



Dave Ulrich, Liderzy zarządzania zasobami ludzkimi. Nowe wyzwania, nowe role, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001, ISBN: 8388597434 (26+10)



Jacek Grzywacz, Marketing banku. , Difin, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-7641-234-4 (49+4)



Zbigniew Martyniak, Metody organizacji i zarządzania. , Wydawnictwo Akadamii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 1999, ISBN: 83-7252-014-3 (22+20)



Jacek Kamiński, Negocjowanie. techniki rozwiązywania konfliktów, POLTEXT, Warszawa 2003, ISBN: 83-88840-29-0 (27+0)



Dominik Kaznowski, Nowy marketing w internecie. , Difin, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7251-816-3 (72+0)



Leszek Krzyżanowski, O podstawach kierowania organizacjami inaczej .... , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12741-4 (5+0)



Elżbieta Kowalczyk, Psychospołeczne uwarunkowania negocjacji gospodarczych. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2001, ISBN: 83-88222-98-8 (37+3)



Sari Kemppila, Antti Lonnqvist, Subjective Productivity Measurement. , , 2003, ISBN: (1+0)



Stanisław Stanek, Systemy bazujące na wiedzy w formułowaniu strategii organizacji. , Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice 1994, ISBN: 83-86434-90-2 (12+6)



Richard Luecke, Zarządzanie kreatywnością i innowacją. , MT Biznes sp. z o.o., Konstancin Jeziorna 2005, ISBN: 83-88970-95-X (3+0)
 
: Następna >>