Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: wybór (0 - 20 z 24)




Viktor Frankl, Człowiek w poszukiwaniu sensu. , Wydawnictwo Czarna Owca, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7554-125-0 (10+0)

Chris Anderson, Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos, Media Rodzina, Poznań 2008, ISBN: 9788372782724 (67+8)



Honorata Sosnowska (red.), Grupowe podejmowanie decyzji. Elementy teorii, przyłady zastosowań, Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa 1999, ISBN: 83-87367-65-4 (20+9)



Jan Waszkiewicz, Jak Polak z Polakiem: szkice o kulturze negocjowania. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997, ISBN: 8301124873 (84+5)



Tomasz Domański, Księga marketingu. praktyczny przewodnik dla menedżerów i przedsiębiorców, Centrum Kreowania Liderów, Kłudzienko 1994, ISBN: 83-85385-78-9 (47+4)



Marilee Adams, Myślenie pytaniami. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-60652-14-5 (17+2)



Amartya Sen, Nierówności. Dalsze rozważania.. , Wydawnictwo Znak. Fundacja im. Stefana Batorego, Kraków 2000, ISBN: 83-7006-922-3 (6+0)



Lesław Wasilewski, Podstawy zarządzania jakością. , Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, Warszawa 1998, ISBN: 83-86846-30-5 (41+0)



Russell Ackoff, Jason Magidson, Herbert Addison, Projektowanie ideału. , Wydawnictwa akademickie i profesjonalne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-60501-73-3 (7+0)



Jan Steczkowski, Reprezentacyjne badania jakości wyrobów. Kontrola odbiorcza, Platan, Kraków 1993, ISBN: 83-85222-34-0 (48+7)



Przemysław Kisiel, Społeczne aspekty badań marketingowych. Wybrane problemy. , Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 8372520356 (22+0)



Witold Kieżun, Sprawne zarządzanie organizacją. zarys teorii i praktyki, Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 1997, ISBN: 83-86689-68-4 (115+2)



Michael E. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, ISBN: 83-208-1130-9 (42+29)
 
: Następna >>