Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: wizerunek organizacji (0 - 20 z 21)

Figiel A., Etnocentryzm konsumencki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004
Janasz K., Wiśniewska J., Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami, CeDeWu, Warszawa 2013
Wachowiak A., Komunikacja społeczna i negocjacje w biznesie, Wyższa Szkoła Zawodowa Handlu i Rachunkowości, Poznań 2001
Altkorn J., Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002
Begg D., Makroekonomia, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1992
Żabiński L. (red.), Marketing : koncepcje, badania, zarządzanie, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice 2002
Baruk A., Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy, Difin, Warszawa 2006
Budzyński W., Public relations, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2008
Dąbrowski T., Reputacja przedsiębiorstwa, Wolters Kluwer Polska,
Budzyński W., Wizerunek równoległy, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2008
 
: Następna >>