Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: wizerunek organizacji (0 - 20 z 21)




Adam Figiel, Etnocentryzm konsumencki. Produkty krajowe czy zagraniczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1491-X (19+6)

Krzysztof Janasz, Joanna Wiśniewska, Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami. , CeDeWu, Warszawa 2013, ISBN: 978-83-37556-554-6 (32+21)



Anna Wachowiak, Komunikacja społeczna i negocjacje w biznesie. , Wyższa Szkoła Zawodowa Handlu i Rachunkowości, Poznań 2001, ISBN: 83-912879-1-2 (38+0)



Jerzy Altkorn, Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002, ISBN: 83-7252-119-0 (20+3)



David Begg, Makroekonomia. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1992, ISBN: 978-83-208-1644-0 (46+0)



Leszek Żabiński (red.), Marketing : koncepcje, badania, zarządzanie. , Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice 2002, ISBN: 83-208-1418-9; 83-208-1419-7 (90+1)



Agnieszka Izabela Baruk, Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-630-8 (28+8)



Wojciech Budzyński, Public relations. strategia i nowe techniki kreowania wizerunku, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7561-021-5 (41+0)



Tomasz Dąbrowski, Reputacja przedsiębiorstwa. , Wolters Kluwer Polska, , ISBN: 978-83-7526-703-7 (58+1)



Wojciech Budzyński, Wizerunek równoległy. Nowa szansa promocji firmy i marki, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7561-020-8 (44+1)
 
: Następna >>