Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: Segementacja rynku (0 - 7 z 7)




Alvin J. Silk, Czym jest marketing. , Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2008, ISBN: 978-83-7510-063-1 (24+0)

Tadeusz Wojciechowski, Marketing na rynku środków produkcji. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1456-1 (49+0)



Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan Wiktor, Marketing usług. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-020-X (105+24)



Paweł Waniowski, Strategie cenowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1447-2 (35+10)



Anna Czubała, Roman Niestrój, Jan W. Wiktor (red.), Strategie marketingowe eksporterów. , Katedra Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2010, ISBN: 978-83-927790-7-0 (18+0)



Roger Cox, Violetta Pajewska (red.), Zarządzanie sprzedażą detaliczną. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2000, ISBN: 83-208-1262-3 (35+0)