Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: percepcja (0 - 20 z 30)




Stefan Klein, Czas. Przewodnik uzytkownika. , Wydawnictwo W.A.B, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7414-624-1 (12+0)

Jan Woleński, Epistemologia. Tom I. Zarys historyczny i problemy metateoretyczne, Wydawnictwo Aureus, Kraków 2000, ISBN: 83-87887-13-7 (7+0)



Stefan Forlicz, Informacja w biznesie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 9788320817645 (105+19)



Terry Gillen, Jak asertywnie wpływać na ludzi. , Wydawnictwo Petit, Warszawa 2002, ISBN: 83-85292-43-8 (48+1)



Jim Blythe, Komunikacja marketingowa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1409-X (61+17)



Janina Stankiewicz, Komunikowanie się w organizacji. , ASTRUM, Wrocław 1999, ISBN: 83-87197-71-8 (30+2)



Zbigniew Nęcki, Jerzy Mikułowski-Pomorski, Komunikowanie skuteczne?. , Ośrodek Badań Prasoznawczych RSW "Prasa-Książka-Ruch", Kraków 1982, ISBN: (21+0)



Tomasz Domański, Księga marketingu. praktyczny przewodnik dla menedżerów i przedsiębiorców, Centrum Kreowania Liderów, Kłudzienko 1994, ISBN: 83-85385-78-9 (47+4)



Max Bazerman, Negocjując racjonalnie. , Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Olsztyn 1997, ISBN: 83-86914-01-7 (18+2)



Ludwig Bertalanffy, Ogólna teoria systemów. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1984, ISBN: 83-01-05716-5 (15+0)



Krystyna Mazurek-Łopacińska, Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1362-X (33+0)



Piotr Zmyślony, Agnieszka Niezgoda, Popyt turystyczny. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2003, ISBN: 83-89224-06-2 (58+1)



Jacek Kaczmarek, Produkt turystyczny. Pomysł. Organizacja. Zarządzanie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1564-9 (77+3)



Philip Zimbardo, Floyd Ruch, Psychologia i życie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-04040-8 (26+0)



J. Okóń, L. Paluszkiewicz, Psychologia inżynieryjna. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1966, ISBN: (5+0)



Tadeusz Tomaszewski (red.), Psychologia ogólna. Percepcja. Myślenie. Decyzje, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995, ISBN: 83-01-10212-8 (12+0)



Ludwik Fleck, Psychosocjologia poznania naukowego. , Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2006, ISBN: 83-227-2500-0 (23+0)
 
: Następna >>