Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: mar��a ekonomiczna (0 - 3 z 3)




Yvan Allaire, Myślenie strategiczne. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, ISBN: 83-01-13232-9 (53+10)

Zbigniew Dobosiewicz, Katarzyna Marton-Gadoś, Podstawy bankowości z zadaniami. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-01-15533-9 (51+1)



Anna Czubała (red.), Podstawy marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-208-2037-9 (116+0)