Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: Detalista (0 - 15 z 15)




Anna Czubała, Dystrybucja produktów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1324-7 (43+0)

Chris Anderson, Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos, Media Rodzina, Poznań 2008, ISBN: 9788372782724 (67+8)



Maria Sławińska (red.), Kompendium wiedzy o handlu. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-15446-2 (97+2)



Tomasz Domański, Księga marketingu. praktyczny przewodnik dla menedżerów i przedsiębiorców, Centrum Kreowania Liderów, Kłudzienko 1994, ISBN: 83-85385-78-9 (47+4)



Ryszard Kłeczek, Marketing. Jak to się robi, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1992, ISBN: 83-04-03931-1 (45+0)



Kenneth Lysons, Zakupy zaopatrzeniowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1473-1 (54+1)



Roger Cox, Violetta Pajewska (red.), Zarządzanie sprzedażą detaliczną. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2000, ISBN: 83-208-1262-3 (35+0)