Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: Strategia globalizacji (0 - 5 z 5)
(cytat, str. 20) Celem strategii globalnej jest poprawa międzynarodowej pozycji konkurencyjnej przez stworzenie ze wszystkich działań przedsiębiorstwa jednolitego systemu.
(cytat, str. 158) Warunkiem sukcesu strategii marketingu globalnego jest: -umiejętność zlokalizowania konsumentów najbardziej podatnych na globalną ofertę rynkową, -zdolność dopasowania elementów strategii do cech rynków lokalnych.
(cytat, str. 158 - 159) Najbardziej wrażliwi na ofertę globalną są ludzie, którzy przyjmują międzynarodowy punkt odniesienia. Są to nastepujące segmenty: -zamożni konsumenci, czyli obywatele globalni, którzy z racji dużej mobilności przestrzennej oraz kontaktów z mediami mają podobne gusty i wzorce zachowań, -młodzi ludzie będący pod silnym wpływem najnowszych trendów międzynarodowej kultury, zwłaszcza w dziedzinie muzyki, filmu mody.
(parafraza, str. 154) Modele strategii działania firmy na rynkach międzynarodowych: -strategia wielonarodowa- rynki krajów, na których firma działa różnią się pod względem gustów i preferencji, -strategia globalna- wynika z założenia, że pomiędzy rynkami różnych krajów nie ma istotnych różnic co do preferencji i gustów.
(cytat, str. 83) "Strategia globalizacji ma charakter wielowymiarowy.Ustalenie strategii dla przedsiębiorstwa ogólnoświatowego wymaga uwzględnienia pewnej liczby instrumentów strategicznych."