Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: typologia (0 - 7 z 7)




Stefan Nowak, Metodologia badań społecznych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-01-14999-4 (21+0)

Piotr Zmyślony, Agnieszka Niezgoda, Popyt turystyczny. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2003, ISBN: 83-89224-06-2 (58+1)



Monika Kostera, Postmodernizm w zarządzaniu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996, ISBN: 83-208-10117-5 (49+7)



Jerzy Mikułowski-Pomorski, Anna Karwińska, Maksymilian Pacholski, Typy działań socjotechnicznych a funkcjonowanie organizacji. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002, ISBN: 83-7252-157-3 (29+15)



Hanna Adamkiewicz-Drwiłło, Współczesna metodologia nauk ekonomicznych. , TNOiK Dom Organizatora, Toruń 2008, ISBN: 978-83-7285-432-2 (18+0)



Ewa Masłyk-Musiał, Anna Rakowska, Elżbieta Krajewska-Bińczyk, Zarządzanie dla inżynierów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-208-2003-4 (44+0)