Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: dostosowanie (0 - 7 z 7)




Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan Wiktor, Marketing usług. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-020-X (105+24)

Ireneusz P. Rutkowski, Marketingowe systemy informacyjne w handlu. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 1999, ISBN: 83-87152-80-3 (26+0)



Izabela Bludnik, Neokeynesizm. analiza krytyczna, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010, ISBN: 978-83-7417-415-2 (162+0)



Maria Romanowska, Michał Trocki, Podejście procesowe w zarządzaniu. , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2004, ISBN: 83-7378-084-X (68+14)



Robert Błaut, Skuteczne negocjacje. , Centrum Informacji Menedżera, Warszawa 1994, ISBN: 83-86210-07-9 (28+0)



Krzysztof Obłój, Strategia sukcesu firmy. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, ISBN: 83-208-1161-9 (61+0)



Jacek Kall, Bogdan Sojkin (red.), Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006, ISBN: 978-83-7417-182-3 (71+0)