Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: testy (0 - 8 z 8)




Stefan Mynarski, Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu Statistica. , Wydawnictwo Akadamii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2003, ISBN: 83-7252-174-3 (50+0)

Jan Steczkowski, Reprezentacyjne badania jakości wyrobów. Kontrola odbiorcza, Platan, Kraków 1993, ISBN: 83-85222-34-0 (48+7)



Przemysław Kisiel, Społeczne aspekty badań marketingowych. Wybrane problemy. , Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 8372520356 (22+0)



Aleksander Zeliaś (red.), Współczesne problemy badań statystycznych i ekonometrycznych. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 83-7252-046-1 (8+19)



John Stredwick, Zarządzanie pracownikami w małej firmie. , Helion, Gliwice 2005, ISBN: 83-7361-818-X (29+9)



Barbara Kożusznik, Marek Adamiec, Zarządzanie zasobami ludzkimi. Aktor - kreator - inspirator, Akade, Katowice 2000, ISBN: 83-7287-000-4 (49+17)



Mirosława Rybak (red.), Zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie. , Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 1998, ISBN: 83-7225-023-5 (89+3)



Karen Lanz, Zatrudnianie i zarządzanie personelem. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995, ISBN: 83-01-11558-0 (27+4)