Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
(cytat, str. 43) USP to akronim wyrażenia Unique Selling Propositon, czyli wyeksponowanie takiego atrybutu, który odróżnia go od produktów konkurencyjnych. Np. USP proszku do prania Dosia to niska cena, fakt, że zaoszczędza się nabywając go.
(cytat, str. 48) Koncepcja unikatowej propozycji sprzedaży (unique selling proposition - USP) odnosi się do wyróżniania rozumianego jako podstawa pozycjonowania produktów. Została ona zaprezentowana w latach 50. XX wieku przez R.Reevesa Dotyczyła reklamy i opierała się na trzech postulatach: - reklama powinna stanowić dla nabywcy pewną propozycję odnoszącą się do szczególnego powodu, dla którego dany produkt powinien być zakupiony; - propozycja ta powinna być trudna do zaoferowania przez konkurentów; - propozycja ta powinna być na tyle atrakcyjna, żeby przyciągnąć nowych użytkowników do produktu.
(cytat, str. 178) USP (Unique Selling Proposition) - w anglojęzycznej literaturze przedmiotu unikatowa propozycja sprzedaży jest synonimem oryginalnego, niepowtarzalnego pomysłu.