Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: otoczenie ogólne (0 - 8 z 8)




Janusz Fudaliński, Analizy sektorowe w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem. , Antykwa, Kraków 2002, ISBN: 83-87493-17-1 (29+0)

Lechosław Garbarski (red.), Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1957-1 (170+0)



Bernard Bińczycki, System informacyjny w zarządzaniu operacyjnym. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2007, ISBN: 978-83-7252-342-6 (25+0)



Jerzy Woś, Joanna Rachocka, Maria Kasperek-Hoppe, Zachowania konsumentów - teoria i praktyka. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2004, ISBN: 83-7417-002-6 (32+1)



John R. Schermerhorn, Zarządzanie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1783-6 (69+0)



Zdzisława Janowska, Zarządzanie zasobami ludzkimi. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1867-3 (20+5)