Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: marka rodzinna (0 - 4 z 4)




Henryk Mruk, Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-01-16967-1 (69+12)

Marek Zboralski, Nazwy firm i produktów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2000, ISBN: 83-208-1275-5 (72+2)



Grzegorz Urbanek, Ewa Kosińska (red.), Zarządzanie marką. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1999-9 (59+0)