Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: marka dystrybutora (0 - 17 z 17)




Peter Cheverton, Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki. , Onepress, Gliwice 2002, ISBN: 83-236-0373-5 (53+3)

Jan Szumilak (red.), Rola handlu w tworzeniu wartości dla nabywcy. , Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2007, ISBN: 978-83-924656-5-2 (89+0)



Grzegorz Urbanek, Ewa Kosińska (red.), Zarządzanie marką. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1999-9 (59+0)