Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: ��wiadomo���� marki (0 - 8 z 8)
(cytat, str. 271) Świadomość (istnienia) marki (brand awareness) - w węższym rozumieniu: znajomość marki — weryfikowana w badaniach marketingowych zdolność odbiorców rynkowych do przypomnienia sobie nazwy danej marki (znajomość spontaniczna) lub rozpoznania jej na odpowiednio zestawionej liście nazw (znajomość wspomagana). Traktowana jako prosta miara skuteczności oddziaływania nazwy marketingowej i reklamy.
(cytat, str. 271) Tożsamość marki (brand identity) - trwałe identyfikowanie marki produktu lub firmy i jej rozróżnianie wśród produktów lub firm innych marek przez ogół rynkowych odbiorców. Ustalenie się t.m. umożliwiają znaki marki, a jej podstawą jest nazwa marketingowa.
(cytat, str. 107) Badania świadomości marki - (spontanicznej i wspomaganej świadomości marki) wśród internautów prowadzone są w porównaniu z markami konkurencyjnymi. Dzięki temu można uzyskać informacje, w jakim stopniu dana marka (produkt, usługa) jest znana i w jakiej zależności pozostaje wobec marek konkurencyjnych. W ten sposób można również sprawdzić, jaki wpływ na świadomość marki miała np. przeprowadzona kampania reklamowa. Można również realizować badania cykliczne, monitorujące trendy związane ze świadomością marki.
(cytat, str. 53) Świadomość marki to zdolność potencjalnego klienta do rozpoznania lub przypomnienia sobie, że dana marka należy do określonej kategorii produktów. Świadomość marki jest silnie związana z siłą , z jaką obecność i ślady marki w umyśle klienta powodują jego zdolność do rozpoznawania (identyfikowania) marki w różnych warunkach.
(cytat, str. 56) Świadomość marki ulega zmniejszeniu wraz z upływem czasu, jeżeli nie jest odpowiednio wspomagana. (...) Świadomość marki jest jednym z najważniejszych czynników determinujących siłę marki i w konsekwencji prowadzących do uzyskania przez nią przewagi konkurencyjnej.
(cytat, str. 170) Istnieją różne stopnie świadomości marki. Są to: rozpoznawalność marki (brand recognition), przypominalność marki (brand recall) oraz pamięć spontaniczna marki w umyśle konsumenta (top of mind). Dla każdego stopnia świadomości marki istnieją inne miary. 1)
(cytat, str. 12) Świadomość marki to zdolność potencjalnego nabywcy do rozpoznania marki lub przypomnienia sobie, że należy ona do określonej kategorii produktu.
(cytat, str. 13) Świadomość marki jest efektem: -działań komunikacyjnych mających na celu zwiększenie liczby kontaktów nabywców z reklamą marki, -doświadczeń nabywców korzystających z marki, które zależą od liczby kontaków nabywców z marką podczas używania produktów.