Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
(cytat, str. 26) Sterowanie w systemie controllingu oznacza działania, które mają zapewnić funkcjonowanie przedsiębiorstwa w sposób określony w planie. Działania sterujące są zorientowane na przyszłość i obejmują sprzężenia wyprzedzające. Zatem głównym celem sterowania controllingowego jest niedopuszczenie do pojawienia się zakłóceń w działalności przedsiębiorstwa.
(cytat, str. 149) W przypadku, gdy lansowany utwór spotyka się z reakcją słuchaczy Yahoo!, czyli otrzymuje os nich oceny, jest odtwarzany coraz częściej. W przeciwieństwie do zwykłego radia nadawca posiada dość szeroką wiedzę o odbiorcach, którzy pozytywnie ocenili utwór - firma posiada ich kod pocztowy, informacje dotyczące płci, wieku i dogłębną wiedzę o ich gustach muzycznych. Rozsądne wykorzystywanie posiadanych informacji stanowi podstawę do rozwijania nowych metod marketingu muzycznego, do których można zaliczyć marketing szeptany wzmocniony efektem sprzężenia wtórnego rekomendacji adaptacyjnej.
(cytat, str. 13) "Sprzężenie zwrotne jest reakcją odbiorcy na przekaz po jego odkodowaniu. Może mieć ono charakter bezpośredni(ustne potwierdzenie) lub pośredni(np. dokumenty). Dzięki sprzężeniu zwrotnemu możemy upewnić się, czy informacja została odebrana oraz jak odbiorca ją zinterpretował."
Słowa kluczowe:sprzężenie Komentarze i źródła pierwotne: R. Nikodem: Zastosowanie technologii ATM w modelowaniu struktury technicznej obiektowego systemu komunikacji gospodarczej.
(cytat, str. 12 - 13) Sprzężenia wyprzedzające oznaczają, że planowanie powinno wyprzedzać procesy gospodarcze, a więc cele i zadania odpowiednio określone i zwymiarowane należy przekazać kierownikom, mającym ponieść odpowiedzialność za ich wykonanie.
(cytat, str. 60) "Najsilniejsze sprzężenia instrumentów z parametrami mają związek, co jest całkowicie zrozumiałe, z następującymi systemami: - segmentacji, - dystrybucji, - udostępniania dóbr wolnych i naturalnych, - pracy i płacy, - promocji sprzedaży, - cen oraz aktywnej sprzedaży i doskonalenia kanałów rynkowych, - stymulowania konsumpcji".