Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: Jakość produktów i usług (0 - 20 z 41)




Edward Nowak (red.), Controlling w działalności przedsiębiorstwa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1909-0 (51+0)

Tadeusz Pietrzkiewicz, Etyka zarządzania działalnością gospodarczą. , Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa 1995, ISBN: 83-902105-6-8 (17+10)



Romuald Kolman, Józef Cisewski (red.), Jakość usług. Poradnik, Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. z o. o., Bydgoszcz 1996, ISBN: 83-86827-34-3 (41+9)



Maria Sławińska (red.), Kompendium wiedzy o handlu. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-15446-2 (97+2)



Tomasz Domański, Księga marketingu. praktyczny przewodnik dla menedżerów i przedsiębiorców, Centrum Kreowania Liderów, Kłudzienko 1994, ISBN: 83-85385-78-9 (47+4)



Philip Kotler, Marketing od A do Z. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1483-9 (30+12)



Izabela Bludnik, Neokeynesizm. analiza krytyczna, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010, ISBN: 978-83-7417-415-2 (162+0)



Jean Brilman, Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1375-1 (87+0)



Jerzy Łańcucki, Podstawy Kompleksowego Zarządzania Jakością TQM. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2001, ISBN: 83-89224-35-6 (47+3)



Wiesław Ładoński, Podstawy towaroznawstwa ogólnego. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 1994, ISBN: 83-7011-158-0 (45+0)



Jacek Kaczmarek, Produkt turystyczny. Pomysł. Organizacja. Zarządzanie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1564-9 (77+3)



Robert Karaszewski, Systemy zarządzania jakością największych korporacji świata i ich dyfuzja. zjawisko, rozwój, znaczenie, Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2003, ISBN: 8323115745 (59+5)



Rene Moulinier, Techniki sprzedaży. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 83-208-1655-6 (40+0)



Remigiusz Kozłowski, Wykorzystanie zaawansowanych technologii w zarządzaniu projektami. , Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2010, ISBN: 978-83-7525-404-4 (35+0)



Tim Knowles, Zarządzanie hotelarstwem i gastronomią. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1353-0 (71+0)



Krystyna Lisiecka, Zarządzanie jakością produktów w przedsiębiorstwie przemysłowym. , Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice 1993, ISBN: 196874 (59+1)
 
: Następna >>