Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: innowacja produktowa (0 - 9 z 9)
(cytat, str. 26) Innowacje produktowe polegają na wytworzeniu nowych wyrobów lub udoskonaleniu już wytwarzanych w celu lepszego zaspokojenia potrzeb i wymagań klientów.
(parafraza, str. 129 - 131) Można wyróżnić trzy główne typy innowacji, które warunkują rolę pozycjonowania: 1) Innowacja, której efektem jest produkt o jednym wyrazistym zastosowaniu 2) Innowacja, której efektem jest produkt o wielu zastosowaniach 3) Innowacja poszerzająca rynek lub tworząca całkiem nowy rynek.
(cytat, str. 17) Innowacje mogą dotyczyć wyrobów, marketingu lub procesów. Skutkiem innowacji w wyrobach powinno być rozszerzenie rynku, prowadzące do rozwoju sektora lub zwiększenia zróżnicowania oferowanych produktów. Szybki postęp na tym odcinku zawiera jednak w sobie niebezpieczeństwo nasilenia barier innowacyjnych, bo zazwyczaj potrzebne są wtedy zwiększone środki na inwestycje i marketing, zaś nie zawsze przedsiębiorstwa dysponują niezbędnymi rezerwami w tym zakresie.
(cytat, str. 361) Nowoczesna firma żyje z rynku i dla rynku. Toteż najważniejsze powinny być dla niej innowacje produktowe umożliwiające zaspokojenie potrzeb klientów w sposób lepszy niż konkurencja, a więc dążenie do pokonania konkurencji przewagą wartości dla konsumenta.
(cytat, str. 157) Innowacje produktowe to wszelkie zmiany, polegające na udoskonaleniu wyrobu już wykorzystywanego przez przedsiębiorstwo bądź na rozszerzeniu struktury asortymentowej o nowy produkt. Produkt nowy pod względem technologicznym jest to produkt, którego cechy technologiczne lub przeznaczenie różnią się znacząco od uprzednio wytwarzanych. Innowacje tego typu mogą wiązać się z całkowicie nowymi technologiami, opierać się na połączeniu istniejącej technologii w nowych zastosowaniach lub też na wykorzystaniu nowej wiedzy.
(cytat, str. 162) Innowacje produktów mogą przyczynić się głównie do poprawy pozycji konkurencyjnej na rynku poprzez fakt, iż rozszerzony lub ulepszony zostaje portfel produktowy firmy, zwiększone zostają moce produkcyjne, co prowadzi do obniżenia kosztów produkcji oraz obniżenia ceny produktów. Przetrwanie i rozwój przedsiębiorstw uzależnione są właśnie w głównej mierze od zdolności przystosowania do nowych warunków działania, wymagających tworzenia nowych produktów, które znacznie się różnią od obecnie oferowanych.