Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: organizowanie zespo��u (0 - 3 z 3)
(cytat, str. 196) Planowanie i organizacja - skuteczna organizacja i planowanie pracy w zgodzie z potrzebami organizacji przez definiowanie celów oraz przewidywanie potrzeb i priorytetów. Osoby, które kompetentnie planują i organizują,,potrafią skutecznie zarządzać czasem własnym i cudzym oraz radzić sobie z wieloma potrzebami i trudnym harmonogramem realizacji zadań. Identyfikując cele, budują plany, oceniają terminy wykonania i monitorują postępy.
(parafraza, str. 20 - 21) Funkcja organizacyjna Polega ona na ustaleniu formalnych struktur zarządzania tak, aby można było dokonać podziału zadań między pracowników i koordynować ich działania. Organizowanie polega również na wyborze i przygotowaniu pracowników do wypełniania określonych zadań. - Wybór zespołu (...) - Przekazywanie zadań (...) - Tworzenie klimatu pracy (...)
(cytat, str. 44) Etap organizowania zespołu projektowego obejmuje następujące czynności: 1. Wybór instytucjonalnej formy realizacji projektu. 2. Powołanie kierownictwa projektu. 3. Powołanie innych organów kierowniczych projektu. 4. Organizowanie pracy zespołu projektowego. 5. Pozyskanie pracowników zespołu projektowego. 6. Opracowanie planu pracy zespołu projektowego. 7. Zatwierdzenie organizacji i planu pracy zespołu projektowego przez kierownictwo.
Słowa kluczowe:organizowanie zespołu Komentarze i źródła pierwotne: 1) C.A. Kiesler, S.B. Kiesler: Conformity. Addison-Wesley 1969, s. 12