Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: plan (0 - 20 z 87)




Michael Ward, 50 najważniejszych problemów zarządzania. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1997, ISBN: 83-85441-69-7 (126+7)

Richard Bandler, Alchemia manipulacji. , Helion, Gliwice 2006, ISBN: 83-7361-866-X (41+0)



Hilmar J. Vollmuth, Controlling. instrumenty od A do Z, Placet, Warszawa 1995, ISBN: 8385428100 (78+11)



Bogusław Niedbała, Maria Sierpińska, Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Centra odpowiedzialności w teorii i praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13893-9 (96+0)



Mike Robson, Grupowe rozwiązywanie problemów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1543-6 (42+4)



Ireneusz Durlik, Inżyneria Zarządzania. Strategia i Projektowanie Systemów Produkcyjnych, Placet, Warszawa 1995, ISBN: 83-85428-12-7 (77+0)



Zdzisław Uniszewski, Jak rozmawiać szukając pracy?. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995, ISBN: 83-01-11747-8 (10+1)



Jacek Łuczak, Jakość usług certyfikacyjnych systemów zarządzania. , Oficyna Współczesna, Poznań 2004, ISBN: 83-88787-29-2 (32+0)



Jeff Davidson, Kierowanie projektem. Praktyczny poradnik dla tych, którzy nie lubią tracić czasu, K.E. Liber, Warszawa 2002, ISBN: 83-88170-39-2 (28+4)



Rafał Szczepanik, Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów, Helion, Gliwice 2009, ISBN: 978-83-246-2054-8 (22+24)



Urszula Jakubowska (red.), Komunikacja między ludźmi. Motywacja, wiedza i umiejętności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-01-14939-0 (161+0)



Marek Lisiński, Metody planowania strategicznego. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1525-8 (4+0)
 
: Następna >>