Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: technika (0 - 20 z 50)




Władysław Findeisen (red.), Analiza systemowa. Podstawy i metodologia, Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1985, ISBN: 83-01-04991-X (8+0)

Aleksy Pocztowski, Analiza zasobów ludzkich w organizacjach. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 83-7252-043-7 (16+0)



Mirosław Szreder, Badania opinii. , Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania, Gdańsk 2002, ISBN: 83-913162-5-4 (35+10)



Stefan Mynarski, Badania rynkowe w przedsiębiorstwie. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2001, ISBN: 83-7252-073-9 (3+0)



Bogusław Niedbała, Maria Sierpińska, Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Centra odpowiedzialności w teorii i praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13893-9 (96+0)



Russell Ackoff, Decyzje optymalne w badaniach stosowanych. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1969, ISBN: (44+0)



Sławomir Wiankowski, Dostosowanie sfery badawczo-rozwojowej w Polsce do funkcjonowania w Europejskiej Przestrzeni Badawczej. , Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa 2005, ISBN: 83-86929-92-8 (36+0)



Jan Woleński, Epistemologia. Tom I. Zarys historyczny i problemy metateoretyczne, Wydawnictwo Aureus, Kraków 2000, ISBN: 83-87887-13-7 (7+0)



Romuald Kolman, Inżynieria jakości. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1992, ISBN: 83-208-0867-7 (6+0)



Jim Blythe, Komunikacja marketingowa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1409-X (61+17)



Vera Birkenbihl, Komunikacja werbalna. Psychologia prowadzenia negocjacji, ASTRUM, Wrocław 1997, ISBN: 83-87197-17-3 (21+2)



Philip Kotler, Marketing lateralny. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1537-1 (25+5)



Zbigniew Martyniak, Metody organizacji i zarządzania. , Wydawnictwo Akadamii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 1999, ISBN: 83-7252-014-3 (22+20)



Marek Lisiński, Metody planowania strategicznego. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1525-8 (4+0)
 
: Następna >>