Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: działalność marketingowa (0 - 11 z 11)




Gerald Zaltman, Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku, FORUM, Poznań 2003, ISBN: 83-7412-091-6 (28+0)

Leszek Żabiński (red.), Marketing : koncepcje, badania, zarządzanie. , Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice 2002, ISBN: 83-208-1418-9; 83-208-1419-7 (90+1)



Marek Turkowski, Marketing usług hotelarskich. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1432-4 (25+0)



Jacek Kamiński, Negocjacje w działalności marketingowej przedsiębiorstw.. , Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2006, ISBN: 978-83-7431-071-0 (17+3)



Wojciech Januszko, Systemy informacji gospodarczej. , Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, Warszawa 2001, ISBN: 83-87629-72-3 (17+4)



Adam Hamrol, Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-14994-9 (225+0)



Barbara Żurawik, Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996, ISBN: 83-208-1000-0 (75+1)



Jacek Kall, Bogdan Sojkin (red.), Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006, ISBN: 978-83-7417-182-3 (71+0)