Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
(cytat, str. 70) Wytwarzany produkt na każdym etapie produkcji nabiera dodatkowej wartości, zwanej wartością dodaną. W kolejnych fazach wytwarzania staje się zatem więcej wart niż tylko materiał, z którego powstaje. A gotowy produkt jest więcej wart niż produkt w toku produkcji. Oczywiście, wartość produktu jest realizowana dopiero w momencie jego sprzedaży, ale sama zasada wartości dodanej ma sens.
(cytat, str. 34) Tabela rynku i produktu przedstawia cztery kombinacje produktu i rynku w zależności od tego, czy poszczególne produkty i rynki już istnieją, czy dopiero się pojawiają.
Słowa kluczowe:produkt, rynek Komentarze i źródła pierwotne: rozwinięcie na rysunku 1.1 na str. 13
(cytat, str. 52) W procesie sprzedaży możemy mieć do czynienia tylko z jedną z dwóch sytuacji: albo klienci całkiem dobrze wiedzą , czego chcą, albo nie wiedzą. Jeśli wiedzą, po prostu im to daj. Jeśli nie, pokaż im to i naucz ich, w jaki sposób mogą to kupić.
(cytat, str. 65) Wiesz, powinieneś być w stanie zaoferować klientom bardzo różne towary. Stworzyć sklep, w którym można kupić i bieliznę, i oprogramowanie.
(cytat, str. 60 - 61) Ważne jest to, ze z każdym produktem i usługą, którą sprzedajesz, powinieneś sprzedawać odpowiedni stan. Za każdym razem, gdy klient spojrzy na Twój produkt, powinien poczuć się dobrze. Niezależnie od okoliczności. Właśnie na tym polega Twoje zadanie jako sprzedawcy. Dbasz o to, żeby decyzje podejmowane przez klientów były decyzjami ostatecznymi i zeby cieszyli się oni z ich podjęcia.
(cytat, str. 275) Krzywa cyklu życia produktu oparta jest na założeniu że każdy produkt- od wprowadzenia go na rynek do zejścia z rynku- przechodzi typowy rozwój który dzielimy na cztery charakterystyczne fazy.
(cytat, str. 210) W rzeczywistości satysfakcja klienta jest bowiem zjawiskiem psychologicznym, a nie faktycznym, mimo że ma wyrażać stopień zaspokojenia oczekiwań klienta przez badane produkt lub usługę.
(cytat, str. 226) Dla zwiększenia zysku należy promować produkty o większej marży, czyli dążyć do zastępowania nimi produktów o niskiej marży (zmiana struktury sprzedaży).
(cytat, str. 228) O ile koszty zmienne dadzą się ewidencjonować na produkt, to koszty stałe da się dokładnie ustalić tylko dla poszczególnych centrów, a więc miejsc, gdzie powstają.
(cytat, str. 255) Maksymalna cena transferowa nie powinna być wyższa od najniższej ceny rynkowej, za jaką jednostka kupująca może nabywać produkty lub usługi na rynku zewnętrznym.
(cytat, str. 316) Perspektywa wewnętrznych procesów biznesowych ma ukazywać konieczność ich poprawiania w celu skrócenia czasu niezbędnego do wprowadzenia produktu na rynek- czasu potrzebnego na identyfikację, wytworzenie i dostarczenie produktu zaspokajającego oczekiwania klientów (time to market).
(cytat, str. 221) Działalność produkcyjną przedsiębiorstwa można przedstawić jako system cybernetyczny z określonym wejściem i wyjściem oraz częścią, w której dokonuje się transformacja czynników produkcji w produkty, określaną czasami angielski mianem thruput .
(cytat, str. 86) Kontrola na kluczowymi produktami jest istotna. Dominująca pozycja na rynku głownych produktów firmy, pozwala na kształtowanie ich rozwoju oraz rynków końcowych.
(cytat, str. 23) Decyzje dotyczące produktu mają swój początek w zrozumieniu, czym produkt jest. Mianowicie oferowanym produktem nie jest tylko rzecz, ale raczej pakiet korzyści uzyskiwanych przez klienta.
(cytat, str. 120) Produkt podstawowy jest faktycznie kupowany przez konsumentów - zapewnia bezpośrednią, główną korzyść. Produkt poszerzony oferuje dodatkowe korzyści.
(cytat, str. 69) Produkty finansowe są wynikiem zachodzących w banku procesów. Oprócz procesów związanych ze świadczeniem usług w instytucji finansowej może być realizowanych wiele innych procesów, jak np. proces zarządzania, proces realizacji budżetu, proces szkolenia, proces kontroli, itp. Funkcjonowanie ich wszystkich ma wpływ na to, jaki poziom jakości będzie mieć produkt dostarczony klientowi zewnętrznemu.